keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Kiinnostaisiko KAM-neppipressin kimppatilaus?



KAM DK-98 on neppipressi, jonka olen päättänyt hankkia. Löysin Kiinasta luotettavan toimittajan, jonka kautta saa prässin tosi edullisesti. Mukaan tulisi leukasettikin. Postikuluista vielä odotan tietoja, mutta tullilta sain jo vastauksen kuluista. Minimitilaus on neljä kappaletta ja siksi kyselenkin, että kiinnostaisiko ketään tälläinen neppipressi hintaan 40-50€? 

Hoidan itse maksut + tilauksen + tullit ja voisin myydä eteenpäin sitten, kun ovat onnellisesti perillä. Se minua vain arveluttaa, etteivät jäisi kaikki neljä minulle :-D Tietysti voisin odottaa tilauksen kanssa syksyyn asti, jos minulla silloin jo on Y-tunnus, niin voisihan noita prässejä ompelutöiden ohella jälleenmyydäkin. En kuitenkaan jaksaisi odottaa sinne asti, kun toimituskin varmaan kestää ainakin kuukauden ja haluaisin jakaa tämän edullisen löydön kanssanne nyt!

2 kommenttia:

Anniini kirjoitti...

Onko tämä asia edennyt???

Taikku kirjoitti...

Tilaus jätettiin tekemättä, kun postikulut olivat kalliimmat kuin itse tuote ja postikuluineen/tulleineen pressit olisivat tulleet maksamaan 75-85€.

http://www.taikutti.com/2011/11/minun-uusi-neppipressi.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...